Odpowiedzi

2010-04-14T16:58:32+02:00
A) 300
b) 285
c) 90
d) 535
e) 156
f) 105

;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:00:06+02:00
1200 * 25% = 300
950 * 30% = 285
200 * 45% = 90
300 * 175% = 525
52 * 300% = 156
70 * 150% = 105
2010-04-14T17:01:25+02:00
A)25 setnych x 1200=300zł
b)30 setnych x 950=285kg
c) 45 setnych x 200kg=90kg
d)175 setnych x 300zł=525zł
e)300 setnych x 52=156zł
f)150 setnych x 70kg=105kg