Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:07:09+02:00
D = 16cm
a = 10 cm
H = ?
H² = d²-a²
H² = (16cm)² - (10cm)²
H² = 256cm² - 100cm²
H² = 156 cm²
H = √156 cm
H = √4*39 cm
H = 2√39 cm

Pp = 10cm * 10cm
Pp =100cm²

Pb = 4*10cm*2√39 cm
Pb = 80√39 cm²

Pc = Pp + Pb
Pc = 100cm² + 80√39 cm²
Pc = 20(5 + 4√39) cm²

V=?
V= a²H
V=10cm*10cm*2√39 cm
V= 200√39 cm³
1 5 1
2010-04-14T17:10:07+02:00
Pc= 2Pp+Pb
Pp=10*10=100
Pb=
a2(a do kwadratu)+b2(b do kwadratu) = c2 (do kwadratu)
10*10+x(do kwadratu)=16*16
100+x(do kwadratu)=256I-100
x(do kwadratu)=156
x=4 pierwiastek z 39
Pb= 4*4pierwiastek z 39= 16 pierwiastek z 39
Pc= 100+16 pierwiastek z 39
H = ?
H do kwadratu = (16cm)² - (10cm)²
H do kwadratu = 256cm² - 100cm²
H do kwadratu = 156 cm²
H = pierwiastek z 156 cm
H = pierwiastek z 4*39 cm
H = 2 pierwiastki z39 cm
V= 10*10*2pierwiastki z 39= 100+2pierwiastki z 39