Odpowiedzi

2010-04-14T17:00:56+02:00
Zaproszenie !

Serdecznie zapraszam uczniów na szkolne kółko muzyczne.
Spotkanie odbędzie się 24.04.2010 o godz. 14.00 w małej sali gimnastycznej. Będzie przedstawiony pokaz gry na instrumentach : wiolonczeli i skrzypkach .
Będzie nam miło gdy przybędziesz ..

Np. Kasia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:01:37+02:00
UWAGA !!!
Szkolne koło muzyczne zaprasza całą społeczność szkolna, na koncert . Na koncercie bedzie mozna usłyszeć miedzy innymi wiolonczele, fortepian i fagot. Koncert odbedzie 10.05.2010r. o godzinie 15.40. Wszystkich serdecznie zapraszamy!
Szkolene koło muzyczne :)
2010-04-14T17:04:30+02:00
ZAPROSZENIE!
MAM ZASZCZY ZAPROSIĆ PAŃSTW NA WIECZÓR MUZYCZNY, KTÓRY ODBĘDZIE SIĘ W SZKOLNEJ SALI GIMNASTYCZNEJ W GIMNAZJUM NR 7 W WARSZAWIE.
MUZYKA BĘDZIE WYKONYWANA NA GITARZE, ORGANACH I NA PERKUSJI.
WSZYSTKICH CHĘTNYCH ZAPRASZAM W DNIU 30.05.2010R O GODZINIE 15.00.
DLA WSZYSTKICH PRZEWIDZIANY DROBNY UPOMINEK!!!
PRZEWODNICZĄCY KÓŁKA MUZYCZNEGO