Odpowiedzi

2010-04-14T17:00:21+02:00
Żeglarz nie może zobaczyć brzegu rzeki bo mgła tak jakby zasłania mu wszystko co jest przed nim i nie może stwierdzić czy się porusza czy stoi
2010-04-14T17:00:55+02:00
Bo nie ma żadnego punktu odniesienia do którego mógłby się odnieść
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:02:06+02:00
Fale się kołyszą, łubka się kołysze więc na tej podstawie bez widocznego brzegu, który się nie rusza nie można tego stwierdzić

nie wiem jak prościej