Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:01:58+02:00
Jest wśród wielu baśni naszych
baśn o domu który straszy
w którym zawsze przed północą
strachy pięścią w mur łomocą
aż psy wyją wniebogłosy
ąz na głowie stają włosy
aż na strychu puszczyk wrzeszczy
księżyc zaś dostaje dreszczy.

Ale ja wam powiem szczerze-
w jedną tylko bajkę wierzę
spośród całej bajek rzeszy :
w baśń o domu,w którym śmieszy
w owym domy przed północą
gwiazdki spoza szyb chichocą
na suficie tańczy pająk
cienie aż się pokładają
i trzepocą w świetle słodkim
ćmy wesołe jak łaskotki


Liczę na naj

Pozdro,
Ginger
6 4 6
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T17:02:35+02:00
Jest wśród wielu baśni naszych
baśn o domu który straszy
w którym zawsze przed północą
strachy pięścią w mur łomocą
aż psy wyją wniebogłosy
ąz na głowie stają włosy
aż na strychu puszczyk wrzeszczy
księżyc zaś dostaje dreszczy.

Ale ja wam powiem szczerze-
w jedną tylko bajkę wierzę
spośród całej bajek rzeszy :
w baśń o domu,w którym śmieszy
w owym domy przed północą
gwiazdki spoza szyb chichocą
na suficie tańczy pająk
cienie aż się pokładają
i trzepocą w świetle słodkim
ćmy wesołe jak łaskotki

Jak o to chodzi i jest to dobrze, to prosze o naj ;D
3 3 3