Odpowiedzi

2010-04-14T17:02:29+02:00
I że masz wierzyć tylko w jednego Boga przestrzega abyśmy przekazywali innym że jest tylko jeden bóg

II że nie masz wymieniać imienia Pana Boga niepotzrebnie przestega
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:06:07+02:00
I
zabrania nam posiadania innych bożków takich jak komputer czy telefon komórkowy a nakazuje aby czcić i szanować Boga
II
zabrania lekkomyślnego używania Imienia Boskiego i imion wszystkich świętych. Nakazuje oddawanie należytego szacunku wszystkim imionom świętym


mam nadzieje że wystarczy:-)