Odpowiedzi

2010-04-14T17:04:33+02:00
3 Przykazanie nakazuje do Poświęcania dni świętych tylko na służbę Bożą, pracę około zbawienia duszy, oraz na wypoczynek ciała.

4 Przykazanie.Cześć, uszanowanie, miłość i posłuszeństwo względem rodziców, oraz opiekę i pomaganie im w potrzebie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:08:48+02:00
Przykazanie 3.Pamiętaj, abyś dzień święty święcił.
Przykazanie przestrzega nas, abyśmy uroczyście obchodzili dzień święty m.in.przychodząc do kościoła, ale także nie sprzątaniem w niedziele( bo to one są dniami świętymi). Nie powinniśmy wtedy odkurzać czy ścierać kurzy, po prostu robić generalnych porządków, bo ten dzień jest przeznaczony aby czyścić nie nasze domy ale nasze dusze.

Przykazanie4. Czcij ojca swego i matkę swoją.
Jest to pierwsze przykazanie skierowane do ludzi. Ukazuje nam, że bez względu na to jakich mamy rodziców powinniśmy mieć do nich szacunek, kochac ich i wspierać w podejmowanych decyzjach, a co najważniejsze pomagać im. Rodzicom trzeba każdego dnia dziękować za dar, który nam dali- życie. Bez nich na świecie by nas nie było, a jeśli nie mamy szacunku do nich to do Boga również, bo on jest naszym Ojcem w niebie. \


Mam nadzieję że się przyda ;)
1 5 1