Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:02:32+02:00
Maskotka nosi imie Syriusz - Unijna maskotka zmienia swój strój i atrybuty w zależności od kraju, z którego pochodzi, nazwy maskotce uzyczyła najjasniejsza gwiazda Syriusz - najjaśniejsza gwiazda nieba znajdująca się w gwiazdozbiorze Psa Wielkiego. jak chcesz zobaczyc jak wygladają to trzymaj link http://jek.worsten.org/siriusoj/eus_pl.htm


Licze na naj!.
4 4 4
2010-04-14T17:06:28+02:00
Syriusz jest to niebieska, uśmiechnięta stonoga. Ma imię najjaśniejszej gwiazdy na niebie. W każdym kraju występuje ubrana w charakterystyczne dla niego elementy narodowe.

mam nadzieję że pomogłam ;)
5 3 5