Odpowiedzi

2010-04-14T17:08:10+02:00
Ludzie czasem są bardzo obłudni, mają niskie poczucie własnej wartości i dlatego szukają złych cech w innych ludziach żeby podbudować swoje mniemanie o sobie. Dlatego często tak jest że widząc nieszczęście innego człowieka mówią, że dobrze mu tak, i cieszą się z jego nieszczęścia. Nie powinno tak być.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:09:36+02:00
"Nic tak nie cieszy jak nieszczęście bliźniego"

Myślę, że to największy problem, w którym popełniamy zło.
Kusi nas do tego szatan, podpowiada by krzywdzic innych.
Człowiek może cieszyc się z nieszczęścia bliźniego,
ponieważ byc może jest zazdrosny o coś.
Chcą się dowartościowac poprzez wyśmianie innych.




zazdrosc najgorsze co moze byc ;)
2010-04-14T17:15:31+02:00
Zdanie "nic tak nie cieszy jak nieszczęście bliźniego" oznacza, że ludzie są najbardziej zadowoleni, kiedy widzą, że ktoś inny także ma problem. W ten sposób się dowartościowują. Jest to jakby sposób zmniejszenia własnych zmartwień.