Odpowiedzi

  • y0ur
  • Początkujący
2009-11-04T19:25:05+01:00
A) 6cm
b)35cm (3,5dm)
c)350mm (3,5dm)
d)268cm (2,68m)
e)60m
f)3,5km
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T19:26:05+01:00
Tak wiec trzeci bok trojkata musi bys mniejszy od sumy 2 innych bokow i wiekszy od ich roznicy.

a) 3<c<13
b) 1dm<c<7dm
c) 1dm<c<7dm -> 100mm = 10 cm =1dm
d) 1m<c<5m
e) 57m<c<63m
f) 3km<c<5km


1km = 1 000m = 10 000dm = 100 000cm = 1 000 000 mm


Pozdrawiam! :)
10 4 10