Trzech ludzi , wszyscy o tej samej masie , wchodzi po schodach . Pierwszy z nich wszedł trzecie piętro w ciągu minuty , drugi na piąte piętro w czesie 1,5 minuty , a trzeci na drugie piętro w 50 sekund . Z największą mocą pracował :
A : pierwszy, a z najmniejszą drugi
B : pierwszy , a z najmniejszą trzeci
C : drugi , a z najmniejszą pierwszy
D : drugi , a z najmniejszą trzeci
E : trzeci , a z najmniejszą pierwszy

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T19:24:54+01:00
Odpowiedz D !
bo 1 pokonywał jedno piętro z prędkością 20 sek.
Drugi w ciągu 18 sek
a trzeci w 25 sek
;]
1 5 1
2009-11-04T19:29:17+01:00
  • ODA
  • Początkujący
2009-11-04T19:46:38+01:00
C : drugi , a z najmniejszą pierwszy