Odpowiedzi

2010-04-14T17:13:23+02:00
Czego pola i obwody obliczyc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:27:07+02:00
1)c2=3pierwiastki z 2
a=3 aprzeciwprostokątna to a pierwiastek z 2 czyli podstawiasz trójke
P=3pierwiastki z 2 razy 2=18 cm kwadratowych
Obw=4 razy 3 pierwiastki z 2=12 pierwiastków z 2
2)c2=5pierwiastków z 2
P=5 pierwiastków z dwóch razy 2=50 cm kwadratowych
Obw=4 razy 5 pierwiastków z 2=20 pierwiastków z 2