Odpowiedzi

2010-04-14T17:15:31+02:00
1. Rozmowa z tymi osobami.
2. Wezwanie kogoś dorosłego.
3. Odciągnięcie tych osób od siebie.
4. Groźba o zawiadomieniu kogoś.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T17:17:43+02:00
Nie powinniśmy odrazu ulegać emocjom - czasem trzeba porozmawiać. Bójka nie przyniesie nic dobrego, może nam tylko zaszkodzić. Ktoś kto jest bezstonny, może wskaże winowajce - czy nie można o wszystkim zapomnieć? Kiedyś się z tego będziecie śmiać. Weźcie głęboki oddech - popatrzcie na siebie - po co wam bójka?
2010-04-14T17:18:52+02:00
1. Nie rzucać się od razu do osoby, która zawiniła .
2. Spotkać się.
3. Porozmawiać spokojnie .
4.