Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:16:15+02:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam na bal Księcia Karola VII Który odbędzie się dnia 22.12.1892 w pałacu królewskim.
Z poważaniem
Sekretarz króla




Mam nadzieje ze dobrze
2010-04-14T17:16:37+02:00
Uwaga!
Zapraszam Księcia Michała Romanowskiego na bal maturalny! Obecność obowiązkowa! Bal uatrakcyjni orkiestra rock'a'ndrolowa ! Wszystkim powinno się podobać! Prosimy o ubranie się w Garnitur! Czekamy na Pana obecność.
Klasa 3b gim. nr 10 .Gdańsk.