Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:22:00+02:00
1. Czy rozwiązywanie zagadek jest trudne gdy nie wiedziałeś kto jest sprawcom ?
2. Czy twoja bystrość była przyczyną częstego czytania i oglądania książek i ilustracji ?
3. Jaka była twoja ulubiona historia którą przeżyłeś lub opowiedziałeś komuś ?
4. Czy rezygnacja z wakacji nad morzem była dobrą decyzją którą podjąłeś ?
3 2 3
2010-04-14T17:30:59+02:00
1) Co spodobało ci się w w Wandzie, która miała fiołkowe oczy?
2) Jak to si dzieje, że zawsze wpadasz na dobry trop?
3) Kim chciłbyś zostać w przysłośłości, gdy już będziesz dorosły?
4) Czy zabrał byś mnie na wyprawę, w ktrorej zabawimz się w detektywow?