Odpowiedzi

2010-04-14T18:57:23+02:00
drodzy rodzice

w szkole zorganizowalismy konkurs mały czyta duzemu ... jest to barzdzo trudny konkurs ponie wa znie mamay pieniedzy na ksiazki
chcielismy zorganizowac zbiórke pieniedzy aby dac do biblioteki zeby dzieci moglybysobie je wyporzyczyc
]
góry dziekujemy za uwage
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:00:09+02:00
Szanowna rado pedagogiczna!
Zwracam się z uprzejmą prośbą o dofinansowanie konkursu czytelniczego "Mały czyta dużemu" organizowanego przez (np.) 6B. Umożliwiło by to rozwijanie nauki dzieciom.
Za pozytywne rozpatrzenie prośby serdecznie dziękuje.
Z wyrazami szacunku
(np.) Jan Nowak
1 1 1