Odpowiedzi

2010-04-14T17:18:36+02:00
Ameryka łacińska obejmuje wszystkie kraje położone na południe od stanów zjednoczonych,są to w większosci byłe kolonie hiszpańskie bądź portugalskie
Ameryka Środkowa to częsc ameryki północnej znajdująca się pomiędzy przesmykiem thuantepec a panamskim.Do ameryki środkowej zalicza się także wyspy- Wielkie i małe antyle oraz bahamy
172 4 172
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:57:28+02:00
Ameryka Łacińska - ogół krajów położonych na Południe od USA, znajduje się tam 20 krajów i 9 autonomii Ameryki Południowej i Ameryki Środkowej

Ameryka Środkowa - centralny region Ameryk. Południowa część Ameryki Północnej, która łączą się z Północną częścią Ameryki Południowej. Obejmuje również wyspy leżące w tamtym rejonie
115 4 115