Odpowiedzi

2010-04-14T17:19:30+02:00
38cm - 10cm(dlaczego 10?? bo 2*5cm chodzi o różnice w boku) = 28cm

28cm/4=7

Dwa boki mają po 7cm a kolejne dwa po 7+5= 12cm
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:20:30+02:00
Obw= 38cm
y - dłuższy bok
y-5cm - krótszy bok

(2*y)+[2*(y-5)]=38
2y+2y-10-=38
4y=48
y=12

12cm - dłuzszy bok
12cm-5cm=7cm - krótszy bok
1 5 1
2010-04-14T17:43:48+02:00
Obw=38cm
2*5cm=10cm
38cm-10cm=28cm
28cm:4=7cm
7cm+5cm=12cm

krótszy bok ma7cm
a dłuższy 12cm
1 3 1