Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:23:48+02:00
Wiara w Boga ma dla nas duży wpływ na pokonywanie lęku. Powierzając swoje problemy Bogu, czujemy się pewniejsi i spokojniejsi. Przypominając sobie Jego mękę, utwierdzamy się w przekonaniu, że Pan pomoże nam przetrwać. W Piśmie Świętym znajdujemy odpowiedzi na dręczące nas wątpliwości. Bóg pomaga też zauważyć, że inni mają większe problemy, dzięki temu łatwiej pokonamy lęk.
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T17:29:41+02:00
Argumenty:
1. Bóg jest zawsze przy nas.
2. Bóg strzeże karzdego bez wyjątku i nie pozwala na to aby komuś stało się coś złego.
3. Poprzez podlitwę i silną wiarę możemy przezwyciężyć wrzystko nie tylko lęk.


Chodząc do kościoła uczestniczymy we mszy świętej, co daje nam duchową siłę. Bojąc się czegoś mamy w zanadrzu wiarę i mamy też świadomość, że Bóg nad nami czuwa. Kiedy jesteśmy pobożni nie mamy się czego bać. Kiedy wstępuje w nas szatan prawie cały czas się kogoś lub czegoś boimy. Możemy w ten sposób wpaść w złe towarzystwo, przez które będziemy dręczeni i przez to będziemy się bać.


UWAGA!!! Ostatnio na religii to miałem i dostałem 5.