Odpowiedzi

2010-04-14T17:19:42+02:00
Jak rozumieć myśl czas ucieka wieczność czeka
czas ucieka my się starzejemy a to co mamy zrobic w przyszłoci czyli wiecznosci napewno sie zdarzy czyli musimy robic i nie odmawiac sobie niczego
51 1 51
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:19:53+02:00
Ja rozumiem to ten wsposub:
ta myśl ma nam przypominać o tym że do naszej śmierci co dzień jest coraz mniej czasu . co jest przestroga dla naszego zachowania przez co zachowujemy się dojrzalej.
Prosze o naj ;)
36 4 36