Odpowiedzi

2010-04-14T17:21:20+02:00
Zima nas zaskoczyła
ciemną chmurą zaslonila
i tak z nami grala
ze grubymi sniezkami w nas rzucala
i balwana ulepila
Agnieszke faulem zbila
duze zaspy byly
lecz w lipcu sie stopily
dlatego tak duzo przetrwaly
bo caly czas zimowaly
i tak co roku bywa
ze zima nas zakrywa.
1 5 1
2010-04-14T17:23:17+02:00
Zimno mojej duszy
i chociaż skóra rozgrzana słońcem
płacze
to zlodowaciała dusza nie może
wycisnąć łzy
ani jednej.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:30:24+02:00
Stoisz w miejscu
tak bez ruchu
szukasz swego piekna
w ciuchu
nie wiesz sam
co dzieje sie
bo tamten w kacie siedzi
i wciaz tak o sobie gledzi;
jestem leprzy od tych tam
nie nadaje sie tu nawet na wznak...hehe...ale glupie
1 5 1