Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:20:31+02:00
Przydam nam się gdy wyjedziemy za granice
Będziemy mieli dobrą prace
Łatwiej nam będzie znaleść prace
Możemy wyjechać za granice i sie z wszystkimi dogadywać
Możemy wyjechać za granice na zakupy
Będziemy umieli kupić samochód za granicą
2010-04-14T17:20:44+02:00
-morze się przydać kiedy wyjedziemy za granice
-moorze się przydać do pracy w jakiejś firmie gdzie przyjeżdżają ludzie z innych kraji
-do oglądania zagranicznych filmów