Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T17:25:13+02:00
Łowią
uprawiają role
myślistwo
gospodarka



kakaowiec(kakao)
plamy olejiste(olej)
Kauczukowce (kałczuk)
banany
ananasy
orzech kokosowe(kokos)
kawa
herbata
przyprawy typu(pieprz,cynamon,wanilia,goździk)
trzcina cukrowa
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:30:16+02:00
1. Ci ludzie zajmują się głównie zbieractwem i myślistwem. Prowadzą także plantacje np.:
-kauczukowców
-bananów
-kakaowców
-kawy
-herbaty
-imbiru
-wnili
-pieprzu
-cynamonu
-goździków
- i innych przypraw
-ryżu
-trzciny cukrowej
-palmy oleistej
-bataty

2. w naszych sklepach spożywczych można spotkać:
- banany
- kawę
- herbatę
-imbir
-cynamon
-goździki
-wanilię
-pieprz
- i inne przyprawy
-ryż
-cukier ( z trzciny cukrowej)
- olej (z palmy oleistej)

STARAŁAM SIĘ POMÓC
10 4 10