Odpowiedzi

2009-11-04T19:29:42+01:00
Chyba logiczne ze dawało się córke
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T19:40:30+01:00
Jeśli kawaler był mile widzianym kandydatem na obiad podawano mu:
*melon-jeśli była na nie pora
* gęś, prosię lub kaczka w szarym sosie
*na Żmudzi podawano też szupienie(gęsta grochowa z wetkniętymi ogonkami wieprzowymi-jeśli końcówki sterczały w górę oznaczało to zgodę, a jeśli w dół to odrzucenie)
*zdarzało się także niepostrzeżenie malowanie płotu kawalera w białe ciapki
1 5 1