Odpowiedzi

2009-11-04T19:29:53+01:00
Mierzeja Helska ma długość na mapie 1,4cm. Skala wynosi 1:3000000 oblicz wymiary rzeczywiste w km.

1,4 cm * 3000000 = 4200000 cm

4200000 cm = 42 km
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T19:29:59+01:00
1: 3000000
1 cm - 3000000 cm
1 cm - 30000 m
1 cm - 30 km
1 cm - 30 km
1,4 cm - x
x = 1,4 cm × 30 km / 1 cm = 42 km
ODP: 42 km.
14 3 14
2009-11-04T19:39:52+01:00
1cm-30 km

1,4 cm * 30=42

odp.Rzeczywista odległośc wynosi 42 km
11 3 11