Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:24:15+02:00
Ponieważ służą jako środek transportu w tamtych regionach, a jak wiadomo wielbłądy potrafią długi iść bez wody ponieważ trzymają je w swoich garbach i są dość wytrzymałe jak na takie warunki admosferyczne
4 3 4
2010-04-14T17:27:14+02:00
Wielbłądy to w naszych czasach oswojone zwierzęta.
Ludzie oswajali je aby te pomagały im w różnych obowiązkach takich jak:

- przenoszenie rzeczy i osób

- przeprawy przez pustynie

Wielbłądy są bardzo wytrwałe i się nie męczą.

W swoich garbach zatrzymują wodę dzięki której mogą iść wytrwale na przód.
W drodze wielbłąd transportuje część wody do pyska i pije ją.
5 2 5
2010-04-14T17:27:27+02:00
Wielbłądy zostały udomowione, ponieważ były najlepszymi środkami transportu przez pustynią (wytrzymywały wiele dni bez wody) mogły przenosić bagaże, lub ludzi. Żadne inne zwierzęta nie były wtedy tak dobrze przystosowane do trudnych warunków pustynnych.
8 4 8