1.Napiszcie mi jakie rośliny są o poszczególnych pięter gór (Tatr)
podgórze:
Regiel Dolny:
R.Górny:
Kosodrzewina:
Hale:
Turnie:
a)To są przyklady roślin i pomóżcie mi dopsowac je do tych pięter, które są wymienione wyżej:
-kosodrzewina
-czarna jagoda
-jodłá
-limba
-buk karpacki
-jarzębina
-szarotka alpejska
-krokus
-wierzba śląska
-lepnica bezłodygowa
-skalnica
-mchy
-borówka bruszni
-olcha szara
-jawor
-trawy
To wszytsko czekam na najlepsze odpowiedzi, poniewaz jest mi to podszebne na JUTRO! A pani jest bardzo ostra... :/
Dałam wszytskie punkty jakie mam poniewaz wszytskie juz wydalam :( Prosze pomozcie z gory dzieki :)

2

Odpowiedzi

2010-04-14T18:15:19+02:00
Regiel dolny - jawor,krokus
Kosodrzewina-kosodrzewina
Hale-mchy,trawy
Wiem tylko tyle ...
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:36:30+02:00
REGIEL DOLNY: jodła,buk karpacki,szarlotka alpejska,trawy,krokus
REGIEL GÓRNY:limba,borówka brusznica,mchy,czarna jagoda
KOSODRZEWINA:kosodrzewina,wierzba śląska,jarzębina,
HALE:skalnica,
TURNIE:mchy,skalnica
9 4 9