Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:26:25+02:00
Nie dostać trzeba, kto chce dostać chleba.-aby osiągnąć zysk, trzeba wcześnie wstawać i dużo pracować
Chleb płacze gdy go darmo jedzą.-próżniactwo to powód do wstydu
Dobry chleb z solą, byle z dobrą wolą.
nawet najskromniejsza gościna jest godna wdzięczności, jeżeli jest szczerze ofiarowana

2010-04-14T17:27:44+02:00
Aby osiągnąć zysk, trzeba wcześnie wstawać i dużo pracować

próżniactwo to powód do wstydu

tego 3 nie wiem

nawet najskromniejsza gościna jest godna wdzięczności, jeżeli jest szczerze ofiarowana