Odpowiedzi

2010-04-14T17:25:38+02:00
Driopitek-rodzaj kopalnych małp, żyjących w okresie środkowego i późnego miocenu (10-14 mln. lat temu). Występowały na terenie Afryki, Azji i Europy. Uważa się je za przodków małp człekokształtnych oraz człowiekowatych. Driopiteki były owocożerne, ich masa ciała wynosiła 20-35 kg. Cechą charakterystyczną driopiteków jest cienka warstwa szkliwa na zębach trzonowych oraz stosunkowo cienka żuchwa.

Licze na naj dzięki z góry :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:30:04+02:00
Driopitek to rodzaj małp kopalnych,które żyły w okresie środkowego i późnego miocenu (10-14 milionów lat temu).
Występowały na terenie Afryki,Azji i Europy.Uważa się je za przodków małp człekokształtnych oraz człowiekowatych.
Driopiteki były owocożerne,ich masa ciała wynosiła 20-35kg.
Ich cechą charakterystyczną była cienka warstwa szkliwa na zębach trzonowych oraz cienka żuchwa.