Odpowiedzi

2010-04-14T17:25:33+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:47:23+02:00
Elektryzowanie przez tarcie polega na przejściu elektronów z jednego ciała na drugie. Ciała elektryzują się różnoimiennie, natomiast Elektryzowanie przez dotyk (zetknięcie ciała naładowanego z ciałem nienaładowanym) polega na przejściu nadmiaru elektronów z jednego ciała na drugie [można powiedzieć, że ciało nienaładowane ma "nadmiar" elektronów w porównaniu z ciałem naładowanym "+", nastomiast "niedomiar" w porównaniu z ciałem naładowanym "-"].