Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:29:24+02:00
Po pierwsze, możesz zaakcentować konia trojańskiego, wielkiego, z drzewa.

Po drugie, walka toczyła się o Helenę, wiec też by się przydało ją gdzieś trzasnąć.

Co jeszcze kojarzy mi się z woją trojańska to wielkie, nieprzystępne mury troi, ogromne wojska greckie, walka hektora z achillesem, tarcza achillesa oraz 10-letni powrót odyseusza do domu.

Mam nadzieję ze pomogłem. Pozdrawiam.
3 5 3
2010-04-14T17:30:05+02:00
Narysuj 2 bijących się ludzi jeden z włócznią a drugi z mieczem a w tle zamek
5 3 5