Zad 1
Z rozsypanych liter ułóż wyraz związany z filozofią: zdzeiiwine

Zad 2
Ułóż 3 pytania filozoficzne

Zad 3
Napisz opowiadanie, które rozpoczniesz stwierdzeniem " Lenistwo jest źródłem wszelkiego zła "

Daje naj odpowiedź Prosze pomóżcie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:31:00+02:00
1. zdziwienie
2. jaki jest sens życia?
czy istnieje świat pozamaterialny?
czy życie należy wykorzystywać do granic możliwości, czy też należy obchodzić się z nim z umiarem?
2010-04-14T17:34:45+02:00
1,zdziwienie
2, czy istnieją kosmici ? czy jesteśmy sami we wszechświecie ? czy istnieje podziemne życie ?