Odpowiedzi

2009-11-04T19:32:21+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T19:33:06+01:00
Wyróżnia się 2 skutki oddziaływań takie jak:


a)dynamiczne:

-wprawianie ciała w ruch, np. kopnięcie piłki,

-zatrzymanie ciała będącego w ruchu, np. złapanie pilki,

-zmiana kierunku ruchu ciala,np. odbicie pilki,

b)statyczne:

-zmiana kształtu ciała, np. spadająca szklanka.
2 4 2
2009-11-04T19:33:20+01:00
-Statyczne(zmiana kształtu ciała) np. rozpłaszczenie plasteliny, rozerwana kartka, złamanie linijki, rozprucie swetra, stłuczenie porcelanowego talerza itp.
-Dynamiczne(zmiana ruchu) np. hamowanie roweru, rzucanie kokosem, zahamowanie samochodu na skrzyżowaniu na czerwonym świetle, skok na spadochronie, skręcanie kierownicą motoru podczas jazdy
2 3 2