Odpowiedzi

2010-04-14T17:33:25+02:00
Panienki znad Sekwany, 1856-57, 174 × 206 cm, Musée du Petit-Palais w Paryżu
Śpiąca prządka, 1853, Musée Fabre, Montpellier
Kobiety przesiewające zboże, 1855, Musée des Beaux-Arts, Nantes
Kobieta z papugą, 1866, 129.5 x 195.6 cm, Metropolitan Museum of Art w Nowym Jorku
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:35:02+02:00
Malarstwo: ,,Czytająca list" Jana Vermeera
Literatura: Treny Kochanowskiego
Muzyka ,,Dla Elizy" Bethowena
2 5 2