Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:34:02+02:00
Profesor Misiak-zwany ALCYBIADESEM to nauczyciel historii o
pobrużdżonej łysinie,obwisłych ramionach i wiecznie pogniecionym ubraniu,patrzący w milczeniu zza grubych okularów''uosobienie niezaradności i poczciwości .W opinii dyrektora profesor minął się z powołaniem i nie powinien pracować w szkole.

:P
33 3 33
2010-04-14T17:35:06+02:00
Jest nauczycielem sprawiedliwym, choć wymagającym, łagodnym, cierpliwym i wyrozumiałym, jego lekcje są ciekawie prowadzone.

prosze
15 3 15