Napisz PODANIE do dyrekcji naszej szkoły z prośbą by zostały zorganizowane dodatkowe zajęcia ze strzelania z łuku lub szydełkowania

Szkołę podajcie obojętnie jaką ja sobie później zmienię

MA BYĆ POPRAWNIE SFORMATOWANE I ZROBIONE TAK JAK PRAWDZIWE PODANIE URZĘDOWE

ZA NAJLEPSZE DAJE NAJ!!!!!

Z GÓRY DZIĘKI

2

Odpowiedzi

2010-04-14T17:40:28+02:00
Zwracam się z uprzejmą prośbą o zorganizowanie dodatkowych zajęć szydełkowania dla uczniów naszej szkoły.

Swoją prośbę motywuję tym, że grupa osób,która wydzierga najlepsze stroje do przedstawienia pt. "Romeo i Julia" zostanie wynagrodzona pieniężnie i dodana na listę najlepszych szkół w Warszawie.

Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
Z poważaniem

........... ..................
imię Nazwisko
Możesz to trochę zmienić.Myślę,że trochę się przyda nawet jako szkic;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:44:58+02:00
Anna Kowalska Warszawa, 12.03.2010r.
uczennica kl.IIc
Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika
w Warszawie
zamieszkała:
ul.Kwiatowa 10
12-345 Warszawa
Do Dyrekcji
Liceum Ogólnokształcącego im.
Mikołaja Kopernika w Warszawie


PODANIE

Zwracam się z uprzejmą prośba do Dyrekcji Liceum o zorganizowanie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z zakresu strzelnictwa oraz szydełkowania. Swoją pośbę motywuję tym, że w naszej szkole nie ma tekiego typu zajęć. A uczniowie są bardzo otwarci na nowe propozycje i doświadczenia których w dorosłym życiu byćmoże nie zasmakują. Bardzo proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego wniosku, a także szybką odpowiedź



Anna Kowalska
kl. IIc

3 2 3