Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:33:46+02:00
Państwo plemienne to inaczej państwo szczepowe. Założone państwo przez plemię, kilka rodów.
2 1 2
2010-04-14T17:36:32+02:00
Państwo plemienne- ( inaczej państwo szczepowe) są to plemiona barbarzyńskie czyli barbarzyńcy np: Hunowie,Wandalowie,Frankowie.Mają swoje terytoria oraz własne zwyczaje,są też bardzo przekupni atakują z zaskoczenia.
1 1 1