Odpowiedzi

2010-04-14T17:35:09+02:00
A) 18 + x = -7 / -18
x=-25
b) 81 - x = -13 /-81
-x=-94 / x (-1)
x=94
c) x - 16 = -9 / +16
x=7
d) 25x = 3 / :25
x=25/3
e) -19 + x = 20 /+19
x=39
f) 3x - 4 = 11 /+4
3x=15 / :3
x= 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T17:36:24+02:00
A) 18 + x = -7
x=-7-18
x=-25
b) 81 - x = -13
-x=-13-81
-x=-94/:(-1)
x=94
c) x - 16 = -9
x=-9+16
x=7
d) 25x = 3/:25
x=3:25
e) -19 + x = 20
x=20+19
x=39
f) 3x - 4 = 11
3x=11+4
3x=15/:3
x=5

licze na naj :p