1. Czego dokonuje człowiek w imię Boże?
2. Dlaczego mówimy ze zmartwychwstanie Chrystusa jest centralna prawda naszej wiary?
3. Który ze znaków pozwala ci głębiej zrozumieć tajemnice zmartwychwstania?

Proszę żeby to nie było tylko jednym zdaniem bo usunę!
Dam naj :*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:49:55+02:00
Prawdziwy chrześcijanin wszystko dokonuje w imię boże, więc każdy grzech jest obrazą boga. zmartwychwstanie jezusa jest centralna prawdą naszej wiary ponieważ dzięki temu wydarzeni możemy iść do nieba, i zmartwychwstać na końcu świata.wierzymy że jezus jest prawdziwym synem bozym, posłanym by nas zbawić. krzyż jest jednym ze znaków dzięki któremu możemy zrozumieć tajemnice zmartwychwstania ponieważ krzyż jest ołtarzem na którym jezus składa siebie tak jak składano baranka jednorocznego bez skazy i złamanej kości w ofierze za nas i otwiera nam droge do nieba.
4 4 4
2010-04-14T18:06:08+02:00
1.czlowiek modli sie w imie boze
2.nasza wiara to wiara w chrystusa w to co dokonal...a to tez jest zmartwychwstanie...
3.glebiej polwala mi zrozumiec krzyz...kryje w sobie wiele tajemnic ale dzieki niej moge zrozumiec ze smierc chrystusa bolala...a co po niej sie stalo...zmartwychwstanie.ale ja caly czas widze chrystusa na krzyzu...
xd
xd
=D
3 2 3