Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:36:34+02:00
Niedźwiedź wybiega z gęstego lasu. Zaczynają się nerwy i duże emocje. Psy gonią za zwierzem, szczekając. A on straszy ludzi pazurami i rykiem. Wyrywa drzewo. Wtem rusza na Hrabie i Tadeusza, lecz oni nie lękają się. Biorą strzelby i strzelają- niecelnie. Teraz dopiero panikują. Wydzierają sobie oszczep, a ogromny miś już otwiera paszczę i wyciąga łapę. Zagrożeni natychmiast biorą nogi za pas. Nagle nadbiegają pozostali i wszystko dobrze się kończy.

mam nadzieje ze pomoglam;)
1 5 1
2010-04-14T17:37:29+02:00
Wzieliśmy luk i dzide. pobiegliśmy do lasu. Wlesie było dużo sosen. Zza jednej wystaje ryj dzika. Borys szybko go ustrzelił. Gdyby tego nie zrobił , to mogło by to się źle skończyć. Wróciliśmy do chaty. I napiliśmy się herbaty.
1 4 1
2010-04-14T17:41:41+02:00
Polowanie jest bardzo trudne. Potrzeba do tego dużo odwagi oraz silnej woli . Tylko człowiek bez serca potrafi zabijać zwierzęta . Polowanie może być zajęciem rodzinnym , pasją oraz sposobem na zdobywanie pieniędzy . Najczęściej polowania polegają na zabijaniu zwierząt , po to aby zdobyć mięso , które nadaje się do jedzenia . Niektórzy ludzie cieszą się z powodu upolowania danego , zwierzęcia , co moim zdaniem jest bardzo złe , ponieważ zwierzęta to tez żywe stworzenia tak jak ludzi . Polowania są złym przyzwyczajeniem ludzi , przez nie w ciągu jednej godziny może umrzeć od 2 - 6 żywych istot.
1 5 1