Odpowiedzi

2010-04-14T17:36:26+02:00
Jestes w domu przed kompem :P
2010-04-14T17:37:31+02:00
Narysuj miedzy innymi ze 8 dzień jest dniem na odpoczęcie od wszystkiego jest dniem w którym sie chodzi na spacery do lasu spędza sie jak najwięcej czasu z osobami bliskimi albo ze np jesteś u kosmetyczki ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:37:51+02:00
NIECH WSZYSTKO BĘDZIE TAKIE KOLOROWE I ABSTRAKCYJNE.
NARYSUJ WESOŁE MIASTECZKO I WSZYSTKICH UŚMIECHNIETYCH.
NIECH ZWIERZĘTA TEŻ SIĘ ŚMIEJĄ