Odpowiedzi

2010-04-14T17:39:16+02:00
Milion w lotto to napewno byłby powód do szczesia ale niekoniecznie długotrwały , dlatego ze jezeli zwyciesca zachoruje to pieniadze go niekoniecznie wyleczą. A mówi sie że pieniądze szcześcia nie dają.. Mysle że są inne lepsze powody do tego żeby być szczęśliwym , bo czasami wszystko może skończyc się w jednej minucie.
14 3 14
2010-04-14T17:40:18+02:00
Według mnie wygranie dużej liczby pieniędzy nie jest potrzebne do szczęścia, aczkolwiek pieniądze do życia są bardzo potrzebne.
Aby człowiek był szczęśliwy nie są mu potzrebne pieniądze a zdrowi, ponieważ jest to rzecz najcenniejsza. Posiadanie tak dużej ilości pieniędzy może być przyczyną nerwicy lub podobnych chorób, spowodowanych tym że biomy sie że ktoś nas może okraść.
17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:44:23+02:00
Wygrać w lotto. Taki cel najczęściej obierają ludzie. Jednak to nie jest najważniejsze. Kiedyś ludzie obywali się bez tego.
Cieszyli się życiem, a nie pieniędzmi.
Powinniśmy dbać o życie, rodzinę, zdrowie, a nie przejmować się kumulacjami. W życiu nie tylko ważne są pieniądze. Na pierwszym miejscu zawsze powinniśmy stawiać rodzinę, dom, przyjaciół.
Za pieniądzę przyjaciół ani rodziny nie zdobędziemy. dlatego uważam, że nie powinniśmy się tak bardzo starać by zdobyć pieniądze, ale o to by przez te peniądze nie stracić bliskich.
27 4 27