Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-04T19:40:49+01:00
A)
f(x)=2x-3
np. x=1
fx=2-3=-1
x=2
fx=2×2-3=-4-3=1
x=3
fx=2×3-3=6-3=3
(narysowac to na wykresie)
b)
f(x)=½x+4
x=1
fx=0.5+4=4.5
x=2
fx=0.5×2+4=1+4=5
x=3
fx=0.5×3+4=1.5+4=5.5
(narysowac to na wykresie)
c)
f(x)=-x+2
x=1
fx=-1+2=1
x=2
fx=-2+2=0
x=3
fx=-3+2=-1
(narysowac to na wykresie)
2009-11-26T00:46:12+01:00
A) f(x)=2x-3

f(x)=2x-3
x=0
f(x)=-3
Punkt ma współrzędne <0,-3>
x=1
f(x)=2*1-3
f(x)=-1
Punkt ma współrzędne <1,-1>

b)f(x)=½x+4

f(x)=½x+4
x=0
f(x)=4
Punkt ma współrzędne <0,4>
x=-8
f(x)=½*(-8)+4
f(x)=0
Punkt ma współrzędne <-8,0>

c)f(x)=-x+2

f(x)=-x+2
x=0
f(x)=2
Punkt ma współrzędne <0,2>

f(x)=-x+2
x=2
f(x)=-2+2
f(x)=0
Punkt ma współrzędne <2,0>