Projekt na angielki.
Prosze o dokłądne przetłumaczenie, bo babka czepia się każdego szczegółu ;/

1.Jak nazywają sie Volturi?
2. Co Bella dostałą od Edwarda?
3.Z ilu członków składa się rodzina Cullenów?
4.panuje nad emocjami innych ludzi.
5.Przybrany ojciec Edwarda.
6.Jakie wampiry chciały przyłączyć się do gry w baseball?
7. Wilkołak zakochany w Belli
8."I tak lew zakochał się w jagnięciu" - czyje to słowa?

to wszystko.
o przetłumaczenie prosze ;p zeby sie komus nie pomyliło ;D
daje naaj ;-*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:44:08+02:00
1.What are the names Volturi ?
2.What got Bella from Edward?
3.How many members of the family consists of Cullens?
4.have dominion over the emotions of other people.
5.Adoptive father, Edward.
6.What vampires wanted to join the game of baseball?
7.Werewolf in love with Bella
8."And so the lion falls in love with lamb" - which is the word?

Proszęę , moja kuzynka która uczy angielskiego sprawdziłato i stwierdziła że jest raczej dobrze ;>
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T17:47:24+02:00
1. What are the names Volturi?
2. What got Bella from Edward ?
3. How many members of the family consists of Cullens ?
4. Have dominion over the emotions of other people.
5. Adoptive father, Edward.
6. What vampires wanted to join the game of baseball ?
7. Werewolf in love with Bella
8. "And so the lion fell in love with the lamb" - which is the word ?


P.S : Mam same 5 z angola , więc masz na 100 % pewności, że dobrze ! :)
Liczę na naj. :)