Odpowiedzi

2010-04-14T17:45:38+02:00
Pod katyniem w smolensku doszło da tragicznego wypadku samolotu 96osób w tym prezydęta Lecha Kaczynskiego, pierwszej damy Marii Kaczyńskiej,najważniejszych żołnierzy Przeczpospolitej Polski,wielu posłów oraz pracowników pałacu prezydenckiego tłumacz polsko-rosyjskiego.

Jednakże ta katastrofa przypomniała wielu narodom o ludobujstwie w Katyniu i poprawiła stosunki polsko-rosyjskie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:47:10+02:00
W dniu 10 kwietnia 2010 roku o godz. 8.56 samolot prezydencki rozbił się pod Smoleńskiem. Prezydent, jego małżonka i 94 inne osoby lecieli do Katynia na 70 rocznicę, aby oddać hołd zamordowanym. Niestety przez niesprzyjające warunki atmosferyczne i prawdopodobnie błąd pilota sami pozostawili swoje życie w Smoleńsku.Polska pogrążona jest w siedmio- dniowej żałobie Narodowej. Takiej katastrofy jeszcze nie było na świecie. Hołd prezydentowi złożą także inne kraje, które ogłosiły lub zamierzają ogłosić żałobę i być w tych dniach razem z Polską.
Na pogrzeb, który odbędzie się w niedziele na Wawelu przybędzie wielu przedstawicieli innych państw, aby pożegnać Lecha Kaczyńskiego i jego żonę Marię. Liczę że się odwdzięczysz i odp na moje pytania.