Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:46:00+02:00
1.Główka zaopatrzona w przyssawki.
2.Tasiemce są obojnakami występuje u nich samozapłodnienie.
3.Nie posiadają układu pokarmowego.
4.Oddychają beztlenowo.
5.Duża produkcja jaj.
1 5 1
2010-04-14T17:47:41+02:00
1. Obojnactwo
2. Brak układu pokarmowego - wchłanianie pozywienia całą powierzchnią ciała
3. Przyssawki i haczyki
4. Wytwarzanie milionów jaj.
5. Oddychanie beztlenowe.
1 5 1