Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:42:30+02:00
Plecak leżący na podłodze jadącego pociągu względem tego pociągu:
a) spoczywa


a względem mijanego właśnie przez pociąg budynku;
b) jest w ruchu
2010-04-14T17:43:12+02:00
Plecak leżący na podłodze jadącego pociągu względem tego pocągu

Odpowiedź A

względem mijanego właśnie przez pociąg budynku

Odpowiedź
B
2010-04-14T17:43:14+02:00
Plecak leżący na podłodze jadącego pociągu względem tego pocągu ;
a) spoczywa

a względem mjanego właśnie przez pociąg budynku;
b) jest w ruchu