Odpowiedzi

2010-04-14T17:44:17+02:00
A)Matko Chrystusowa
Matko Kościoła
Matko łaski Bożej
Matko nieskalana
Matko najczystsza
Matko dobrej rady
Matko Stworzyciela
6 3 6
2010-04-14T17:45:06+02:00
A)http://www.zaufaj.com/modlitwy-do-maryi.html
b)Otocz pomocą. Matko, Swe dzieci,Matko Pomocy Nieustającej,Do Ciebie, Matko, szafarko łask

Liczę na naj :D
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:46:34+02:00
Modlitwy:
Różaniec, Zdrowaś Maryjo, Litania do MB, Pod Twą Obronę, Anioł Panśki,.

Pieśni
Maryjo Królowo Polski, Z dawna Polski tyś Królową, Bogurodzica, Cześć maryii, królowej anielskiej......
9 3 9