Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:55:18+02:00
Judasz zdradził Jezusa za parę srebrników. Kiedy Jezus i jego uczniewie modlili się w ogrójcu wtedy Wojsko wraz z Judaszem na czele doszli i aresztowali Jezusa. Jego uczniowie zaczeli z nimi walczyć i odcieli jednemu ucho, ale Jezus powiedział dosyć i podszedł do żołnierza i uzdrowił mu to ucho (odrosło nowe). Potem zabrali Jezusa do Piłata. W tedy Judasz zrozumiał że źle uczynił i chciał odzyskać Jezusa. Poszedł do Arcykapłanów, którym wydał Jezusa by oddać pieniądze ale oni i tak nie oddali mu go. Judasz targany wyrzutem sumienia powiesił się.(chyba na drzewie oliwnym ale nie jestem pewien)
2 5 2
2010-04-14T17:57:03+02:00
Gdy judasz przyszedł z żołnierzami na miejsce gdzie był Jezus i jego uczniowie judasz zdradził go pocałunkiem .
1 1 1