Odpowiedzi

2010-04-14T17:46:28+02:00
Główny bohater lektóry ,,kamienie na szaniec,, po odbiciu był przerażony. Na jego twarzy widać było strach i niepokój o własne życie. widać też było zmęczenie ciągłym przesłuchiwaniem i biciem Go przez Gestafa.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T17:51:37+02:00
Witam ! :)
Ja uwazam za wewnetrzne przezycia rudego to takie ze przede wszystkim Znał sie on się od wielu lat ze swoimi przyjaciółmi , był ich najlepszym towarzyszem. Miał poczucie niesprawiedliwości. Dlaczego on, dobry, sprawiedliwy człowiek został tak bestialsko potraktowany przez gestapo? Podziwiali go, ponieważ nawet po torturach SS nie wydał swoich przyjaciół. Był oddany Polsce i nic tego nie zmieniło. Alek chyba najbardziej przeżywał jego odejście. Czuł niesprawiedliwość, że uczciwi ludzie giną, a okrutni żyją nadal i znęcają się nad innymi. na dodatek dodam , ze w cichym chłopcu narodziły się zdolności przywódcze. jego spryt i inteligencja bardzo posłużyły się organizacji
to tyle :) pozdrawiam
2 3 2